Stem niet, stem niet

March 1, 2006

Mocht je niet willen stemmen, maar toch je stem uitbrengen in de Haagse gemeenteraadsverkiezingen? Stem dan op Lijst Stem Niet. Anders dan bij een blanco stem zal je stem dan terecht komen bij een partij die doet wat je van je non-stem zou mogen verwachten, namelijk niets. Hoe en waarom wordt uitgelegd op stemniet.nu Mijn stem hebben ze.

3 Responses to “Stem niet, stem niet”

  1. Miranda Says:

    Ik dacht dat bij niet stemmen, de stem niet meer naar de grootste partij, maar werkelijk verloren gaat. Stemmen op Stem-niet lijkt me daarom zonde van de tijd..


  2. Ongeacht of de stem verloren zou gaan…opkomst bij verkiezingen is een niet te onderschatten aspect.

  3. I blog bezoeker Says:

    Dat is ook niet te ontkennen. Laat ik een vraag maken van mijn eerdere antwoord: Wat gebeurt er met de stem wanneer men niet stemt? En gebeurt hetzelfde bij de landelijke verkiezingen?


Leave a Reply

